tirsdag 30. desember 2008

Halsbettenelse. DIGG.

I dag har jeg altså vært hos legen fordi jeg har sovet 2 timer i natt fordi jeg ikke fikk puste. Jeg trodde jeg skulle dø. Og vet du, Marita hadde ikke annet enn en kraftig halsbettenelse, dagen før nyttårsaften. Det er jo veldig greit. Så jeg må gå på penicillin i over en uke. Men ingenting stopper meg, jeg skal feire nyttårsaften med alt det innebærer uansett. Så det er helt greit det.


Her forresten den nydelige kjolen jeg skal gå med



Og dette skal jeg ha til



Hihi, I'm gorgeous. Kameraet mitt er rottent.com da, så blir ikke så bra bilder. Men dere ser jo. Gleder folk seg til i morgen eller? Jeg gjør, gleder meg til å kysse å klemme vilt på alle når klokken slår 12, det er så koselig.


Haha, jeg så igjennom bilder her på dataen, fant masse gammelt. Det er nesten litt sykt at man gikk sånn kledd


Se der har vi MaritaSur på ferie vet du. Stakkars. Litt gøyt å se sånne bilder igjen. Haha. Herres.

Men folkens, ha et godt nyttår da :)

-M-