søndag 21. desember 2008

Jeg skal aldri mer drikke


Da var denne helgen over. Helgene går så sykt fort. Hjelpes. Ååå, jeg angrer på at jeg drakk i går. Jeg skal aldri mer drikke. Eller jo. Men åå, jeg er helt redusert. Har enda ikke kommet meg opp av sengen, bare ligger som et slakt. Men litt deilig er det jo, og bare ikke gjøre noe. Hadde det kjempe gøy i går, var på innflytningsfest hos 3 flotte karer som bor midt i byen. Kjempe fin leilighet. Var der hele natten, så ble ikke byn på meg. Men det var kjempe gøyt altså, masse gøye folk og liv. Koselig. Jeg klarte selvfølgelig å glemme kameraet, så ble ingen bilder.

Jaa, i dag skal jeg gjøre minst mulig. Bare ligge her tenkte jeg. Skal se Charlie og sjokoladefabrikken senere på tv, ååå :) Den er så gøy. Kanskje Ida kommer opp en tur hvis hun er i form. Å herres, Ida skulle krølle håret mitt i går, og det ble helt jævlig. Og når klokken var halv syv måtte jeg gå i dusjen fordi håret mitt var ødelagt, og vi skulle ta syv bussen. Det skjedde jo ikke. Men søte Ida fikset meg etter jeg hadde dusjet. Jeg bare satt der og hun føna og strittet håret mitt. Snille Ida :)

Nå gruer jeg meg virkelig til Ida reiser i militæret. Meg og Beate har en fin plan om at jeg skal rygge på henne og Beate skal stikke henne i øye. Så knekker hun beina og blir blind, så kan hun ikke reise i militæret. YES. Nei, men off. Jeg er avhengi av Ida, vil ikke. Men hun har godt av det, så håper selvfølgelig hun klarer å gjennomføre. Fkinke Ida.
Btw, flere som ikke kommer seg inn på facebook? Skjer med det? Årh.
Men vi blogges, later gator :)
-M-