tirsdag 9. desember 2008

Utfordring

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hm. Da var jeg ti år, vet ikke. Tror jeg lekte med dukker enda da faktisk. Og hadde null bekymringer i livet.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Da gikk jeg på Årstad, andre klasse. Var sammen med Thomas. Og ellers gjorde jeg det jeg gjør i dag.

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Skruechips, nøtter, juicy fruit, kindersjokolade og alt av smågodt untatt sure ting

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Chris Brown - Forever
Rostade Bävrar - Du var mitt allt
Byz - Why do we always fight
Bæ, bæ lille lam
Og du som metter :P Haha

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Gitt masse til mamma og pappa og søstrene mine. Gitt til fattige barn. Shoppet. Spart masse og reist på luxusferie.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Blir fort hissig, men ikke lang sur. Blir irritert når jeg ser folk som er usedvanlig stygg. Shopper altfor mye unødvendig. Bruker opp lønningen min på 5 dager. Litt for mye skulkesyk.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Reise. Være med venner og kjæresten. Shoppe. Feste og sove.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Gull/sølv/skinn tights. Ekte pels. Oransje klær. Em0 klær. Skinnklær.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Garantert dukkene og barbiene mine. Elsket det. Åsså når jeg var sånn 4 år, så lekte jeg at steiner var dukkene mine og kledde på de dukkeklær. Ikke spør hvorfor. Men alle i gaten trodde vel at vi var fattig fordi jeg gikk rundt med steiner i dukkevognen og ikke dukker som alle andre normale barn gjorde.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
De som vil kan ta den. Enkelt og greit.

Ingen kommentarer: