mandag 8. desember 2008

Helvetesuke

Jaa, så var denne helgen over. Går så sykt fort. Får jo ikke tid å nyte den før den er over. Blæh. Fredagen var meg, Ida, Veronika og Steffen hos en søt jente i sandviken og drakk og preiket til langt på natt. Koselig. Lørdag satt jeg barnevakt og så hjemme alene, åå, den er så koselig. Elsker julefilmer. Søndag var jeg med Thomas og så film og sånt. Så det var den helgen. Neste helg skal jeg ut uansett, om jeg så må gå alene. Jeg driter i det.

I dag skal meg Thomas ut til min søster. Han skal se Lykke for første gang, og hun er nesten 3 mnd. Det er en SKAM. Skal se om jeg husker å ta med eg kameraet så jeg kan ta litt bilder av de søte små. Har jo ingen bilder av de nesten. Også en skam. Senere skal jeg hente Ida på jobb, så skal vi på dolly og drikke kakao. MMM.

Å fy faen, denne uken her kommer til å bli helt jævlig. I morgen har jeg fremføring. Onsdag heldagsrøve i norsk. Torsdag to timers prøve i norsk. Fredag prøve i naturfag. Helvetesuke. Faen heller, allmenn påbygg er helt for jævlig. Gleder meg til friår neste år. Da flytter jeg til Thailand eller noe. Noe sånt.

Kom over en fin sang her om dagen ; Petter - Logiskt. Kjempe fin.

Og jeg fikk søte sokker av mamma i kalenderen i dag. Søte mams :)


Ellers har jeg ingenting mer å skrive for i dag. BankIBordet.

-M-

Ingen kommentarer: