mandag 29. desember 2008

Halloo?

Halloo.. Nå noen hjelpe meg med en header her snart. Jeg er så drittlei av å bare ha et bilde der oppe. Kjempe teit. Kan noen hjelpe meg egentlig? Can anybody out there hear me. Cause i can't seem to hear myself, lala. Men du, GUD. Jeg kjøpte den fineste kjolen i dag til nyttårsaften. Jeg skal ta bilde av den å legge det ut, den var helt nydelig. Lilla og svart. Var på vila og der var det tre for to i hele butikken, så jeg fikk kjolen, en bolero og en buksetighs til 55o kroner. Jeg er kjempe fornøyd.

Så kjøpte jeg smykke, armbånd og øredobber på glitter som matchet kjolen. Jeg kommer til å bli kjempe fin på nyttårsaften. Hihi. Skal legge ut bilde av alt i morgen.

Jeg fant ut at jeg ikke hadde noen bilder av meg selv på bloggen min. Dårlig. Jeg skal begynne å ta bilder, så skal jeg legge de ut. Så dere vet hvem som står bak denne bloggen her. Men fint om folk gidder å kommentere, bare et eller annet. Slik at jeg vet om folk i det hele tatt leser bloggen. Føler jeg sitter å skriver til meg selv. Det er ikke så veldig gøy.

I morgen begynner frustrerte fruer igjen! Jeg kan nesten ikke vente. Det blir spenndene å se. 5 år frem i tid. Jeg føler det har vært pause lenge med frustrete nå, jeg føler at jeg ikke har sett det på et år. Hm.

Men nå skal jeg gå å ta meg en deilig dusj, og så legge meg. Jobb i morgen gitt.

Talaast :)

-M-

Ingen kommentarer: