fredag 5. desember 2008

Jada Marita, JADA

Jaa, så var det helg igjen :) Har sagt ja til å være barnevakt i morgen, LEENGE før jeg visste at det var Tiesto konsert her i Bergen. Ganske bæsj på leggen for å si det sånn. Er så lei meg :( Skulle gjort alt for å oppleve det, kommer til å bli syykt! Bare typisk min flaks og å gå glipp av noe så stort. Heelt på tryne.

Ja, så egentlig er det bare helg for meg i dag, i og med at jeg sikkert må opp kl 5 søndags morgen. Blæh. Har lyst å finne på noe sprell. Men alle i min omgangskrets er så forbanna kjedelig. Så foreløpig er det meg og Ida. Vi får drikke oss drita full aleine. YES.

Hadde naturfagsprøve i dag, fikk 3/2. Er egentlig ganske fornøyd i og med at jeg gjettet på alle spørsmålene. Var på data, sånn avkrysningsgreier. JEEH. Så nå får jeg kanskje en to'er i naturfag. Høyskole; here I come. Kommer aldri til å komme inn på noe høyskole jeg vet du, men liker å tro det. Må jobbe som ufaglært hele livet jeg. Det blir gøy, gleder meg.

Jaa, men det får være nok for i dag. Får stresse med å finne meg noen gøye venner som er med på litt sprell. Like that's gonna happend.

HADE!

-M-

1 kommentar:

Sofie Alexandra sa...

Søt blogg <3 legger deg til som venner på min jeg