fredag 12. desember 2008

Julebabe

Åå, jeg ser på ekstrem oppussing. Det er så trist altså. De får jo helt syke hus til slutt. Herres. Jeeh, i dag hadde jeg naturfagsprøve, det gikk jo som det gikk. Og jeg fikk beskjed om at jeg måtte være i alle mattetimene fremover og være aktiv i timene, ellers hadde han ingen ting å sette karakter på. Så det er jo veldig flott. Kjempe stas. Jaja, er uansett glad jeg er ferdig med denne helvetesuken her. Fyy faen.

I dag skal meg og Ida på dolly og spise, og etter det skal vi se hjemme alene 2 :D Bare kose oss og slappe av, siden jeg skal på jobb halv 8 i morgen. I morgen skal jeg ut, kjempe mange som skal ut. Så det blir braa :D

Herres, dere vet de der reklamene på tv fra Jamba. Betal 3o kr uka, så får du et bilde eller no i uka. Eller hva faen. Uansett, har dere sett at de har sånn ; "Seee på disse julebabene. Få julebabe på diin mobil. Send babe, til 2098." Også om påska er det "Seee på disse påskebabene, bla bla". Dere skjønner poenget. Altså, de har jo så mange babe'er inne på den der jamba at, herregud. Julebabe, påskebabe, nyttårsbabe, mandagsbabe, tirsdagsbabe, and so on. Trenger ikke nye babes for hver årstid og hver dag liksom. Dritt jamba.

Men nå skal jeg se på ekstrem oppussing og grine litt.

-M-

2 kommentarer:

Tina sa...

ja, ikke sant. :)

ja, kjenner henne ganske godt. hvordan det? :)

Anonym sa...

ekstrem opp pussing får meg nesten til å ønske at mitt hus også skal bli revet ned eller noe :/