torsdag 25. desember 2008

It's niiice

Hei hei alle sammen :)

Har alle hatt en fin julaften? Jeg hadde det kjempe koselig. Har fått masse fine gaver, og jeg må nesten ikke bytte noe, digg. Jeg må nesten bytte alt hvert år. Den søte gutten min ga meg nytt stereoannlegg til bilen. Søting :) Fikk masse klær, de fineste skinnskoene, jakke, sminke osv. Er kjempe fornøyd :)

Nevøen min fikk et DS spill elt i begynnelsen, etter det gadd han ikke åpne mer. Har aldri møtt en 3 åring som driter i gavene. Seriøst, han gadd ikke se på dem en gang fordi han bare skulle spille. Så klarte han noe på spillet, så sa han : "It's niiiice". Haha. For en søting :)

Er virkelig fornøyd med gårsdagen. Var kjempe koselig. I dag får vi besøk av begge søstrene mine + menner + barn + Thomas. Så tror vi blir sånn 14 til sammen. Haha. Vi skal spise kalkun. MM. It's niice. Haha. Jeg får vel gå å ordne meg litt, de kommer om en time og jeg ligger i sengen enda og ser på polarekspressen. Koselig film.

Snakkes godtfolk :) Fikk dere det dere ønsket dere til jul? :)

-M-

Ingen kommentarer: