tirsdag 2. desember 2008

PuseLuseKlompeLomp

Jada sant. Nå skal jeg bli en flink blogger. Prøvde meg i sommer en gang, men det gikk jo til helvete. Så nå har jeg bestemt meg for å bli flink. Selv om det er ingen som leser dette, så er det en fin måte å få ut ting på. Her kan jeg skrive hvaa jeg vil.

Jeeh. Jeg satt inne på facebook, og sikkert halvparten av vennene mine har som status : Elsker deg puselusen. Eller : <3<3Pusen min <3<3 Eller : Klompelompen min er best <3<3 Seriøst. Jeg HATER det. Jeg og har kjæreste, men statusen min er nå ikke <3Klompen min<3 hver forbanna dag. HELT GREIT, vi har skjønt at dere har det perfekt og at dere elsker hverandre, men er dere nødt å vise det hver jævla dag? Jeg blir så lei meg. Åsså msn og, gaad!! På msn listen min er det fult i nick som er sånn : Jenten min<3<3 Elsker deg<3<3 Kunne ikke levd uten deg! For alltid oss to babygirl<3<3 ÅÅÅ, nusseluss. Er det mulig? :P Seriøst.

Jada, jeg elsker deg Thomas. Men sorry, jeg gidder faktisk ikke å skrive det på msn nicket mitt hver dag og jeg gidder heller ikke at statusen min på facebook skal inneholde ditt navn hver dag. Jeg blir galen.


-M-

Ingen kommentarer: