torsdag 4. desember 2008

Vil, vil, vil ha snø!


Heii. Jaa, det ble ingen pepperkakehus baking på meg og Ida, MEN det var fordi vi kjøpte sånt ferdig hus som man skulle lime sammen og alt var jo knekt oppi der. Kjedelig. Men, vi skal prøve igjen :) Jaa, nå er det snart helg igjen, digg. Er så lei skolen nå, klikker snart. Hadde elevsamtale i dag, har altfor mye fravær, dunno what to do. Jeg må jo bare fullføre. Blæh.

Jaa, det var meldt snø til i kveld da, men kan ikke se noe snø enda. Jeg vil ha snøø! NÅ! Ingenting e som snø, eg elsker det :)


I dag skal jeg bare øve til prøve, fikk jo helt angst etter den elevsamtalen i dag, så nå skal jeg gjøre det braa. Hah. Ellers bare kose meg inne og slappe av. Nemlig.

I dag fikk jeg ansiktsmaske i kalenderen. Søte mamma.

See you in the ghettooo.

-M-

Ingen kommentarer: