tirsdag 9. desember 2008

Ådusametta!

Haha. Dette blir det tredje innlegget i dag, jeg vet. Men må bare skrive noe. Kom på det i sted når jeg tok den utfordringen nedenfor her, på sanger jeg kan teksten til. Så skrev jeg ; Og du som metter.

Jeg husker når jeg var liten, og jeg trodde det leeenge, at vi sang : Ådusametta! (Og du som metter). Jeg har aldri egentlig skjønt hva vi har sunget der, har bare sagt ådusametta jeg. Jeg tror jeg trodde det frem til jeg var 15 år og fikk se teksten av en eller annen grunn. Faen så tard. Haha. Jeg ler. Åsså husker jeg at jeg sang : It's the fire out now (It's the final countdown). Faen jeg var søt når jeg var liten. Jeg vil bli liten igjen.

2 kommentarer:

Sofie Alexandra sa...

HAHAHAHA så søt du er <3

Marita sa...

Haha.. Herres, er det ingen andre som har trodd det? :P DU er søt <3