tirsdag 23. desember 2008

God jul rompiser !


Hei hei :) Guud, nå har jeg skikkelig julestemning altså. Jeg elsker julen. Virkelig. For meg er lillejulaften minst like gøy som selve julaften. Det er så koselig å bare ligge seg i sengen og se på alle de gøye filmene på tv, bare slappe av og kose seg.
I morgen skal vi ut til min kjære søster, hennes mann og 4 barn + en hund. Så det blir fullt hus. Men jeg syntes det er koselig. Jula er jo liksom mer for barna på en måte, så da er det kjekt å ha barn rundt seg. Håper de søte niesene mine og nevøen min blir glad for det jeg har kjøpt, har kjøpt masse fine klær :) Åsså gleder jeg meg selvfølgelig til å åpne mine egne gaver og pinnekjøtt. MM.
Haha, her om dagen var min andre søster og nevøen på besøk, så sier jeg til Jonas : "Hvem er det du leker med i barnehagen da?"
Jonas : " Hmm, jeg leker mest med Thomas."
Meg : "Åja, er dere kompiser dere da?"
Jonas : "Jaha, rompiser! Besterompiser!"
Fy faaen jeg lo. Han er så søt da. Lille gutten min :)
Hehe. Jeg vet ikke hvordan det er for dere som leser som er fra østlandet, men i Bergen er hvertfall rompiser, homser. Så, det var litt morsomt. Og siden jeg bare lo og lo, trodde han at han var morsom så han gikk rundt å sa rompiser hele tiden. Når han var mindre sa han "Fitte" når han skulle si fint vær. Haha. Faen barn er søte <3
Men nå skal jeg inn til farmor og farfar med gavene og si god jul.
GOD JUL ALLE SAMMEN :)
-M-

Ingen kommentarer: