fredag 19. desember 2008

Snille snille sjef

Heei.. Nå er det endelig juleferie :D Gud bedre. Så deiliig. I dag hadde vi avslutning på skolen med god frokost og sånn. Og kl 12 var jeg på julelunsj på jobben med snitter, så fikk alle hver sin blomst., med fin pynt, sånn englehår eller hva det heter. Må si den nye sjefen er snill altså, vi har aldri fått blomst før noen gang. Så det var koselig. Etterpå var det kake, marsipan kake med masse krem. Åsså var det hjem og nyte at det er ferie.

I dag skal jeg bare være hjemme med mamma og pappa. Skal lage god mat, drikke vin og pynte juletreet. Det blir koselig. Bare ta det helt med ro. I morgen skal jeg uansett ut og vekk fra dette huset, de skal ha fest her så. Blir vel en bytur på meg tenker jeeg.

Nå har Thomas reist til Ålesund. Kommer ikke hjem før søndag. Men jeg klarer vel meg fint, hadde sikkert ikke vært med han denne helgen uansett. På mandag skal jeg være med han og feire bursdagen hannes. Har ikke kjøpt noe til han, han får julegave og bursdagsgasve i ett liksom, så han får alt på julaften :)

Nei, nå får jeg komme meg ned på butikken en tur. Snakkes godtfolk :)

Hva skal dere gjøre denne fredagskvelden? :)

-M-

4 kommentarer:

Linda sa...

søtblogg.

Linda sa...

sv: jo så koserlig, takk.
Ha en kjempe herlig helg og førjul

Marita Førisdal sa...

søt blogg:D<3

_Trine_ sa...

Ha en fin helg da:D