tirsdag 16. desember 2008

Sick and tired

Heeei.. Beklager at jeg ikke har skrevet på en stund, men i helgen har jeg jobbet, åsså har jeg klart å blitt syk. Har så vondt i halsen at jeg dør. Høres ut som en mann, jeeh. Var ute i helgen da, gikk med litt for lite klær, så var jeg syk fra før, så.

Så nå sitter jeg å spiser frokost å drikker julebrus. Tenkte å dra inn på legevakten, for å sjekke om det er bettenelse. Håper egentlig litt det er det, for da får jeg penicillin, så er det over på 1 en dag liksom.

Åå, nå er det ikke lenge til jul. Fy så jeg gleder meg. Har litt julegaver igjen enda, men blir ikke akkurat så mye handling når jeg er syk. Kjedelig. Åsså regner det å blåser ute, drit kjedelig. Skal jo snø nå, haaallo. Har funnet så mye fint jeg ønsker meg. ÅÅ, jeg håper jeg får aalt!

Men jeg får spise videre, slik at jeg kommer meg av gårde.

Hva ønsker dere dere til jul? Er dere ferdig med julegavene?

Lateer :)

-M-

Ingen kommentarer: