torsdag 1. januar 2009

Godt nyttår!



Godt nyttår alle sammen :) Hadde alle sammen en fin feiring?


Jeg hadde det kjempe kjekt. Var først hos Jan Henrik til klokka 4, så hos Daniel til klokken 6. Var i seng i 7 tiden tror jeg. Ganske så sliten og redusert i dag ja. Så da var denne nyttårsaften over. Har egentlig aldri pleid å ha noen nyttårsforsett, men i år har jeg faktisk noen, guud. Bare jeg klarer å gjennomføre dem da.


1. Trene mer og spise sunnere


2. Prøve å slutte å bli så fort irritert (HM)


3. Bli flinkere til å spare penger og ikke bruke penger på bare tull



Eneste jeg vet at jeg klarer å gjennomføre er nr 1. For det har jeg faktisk bestemt meg for. Tenk! Bare vent å se. Jaja, slenger ut noen bilder fra gårsdagen jeg :















Ja, det var det. Håper alle hadde en fin feiring :)


Blogges :)



-M-

Ingen kommentarer: