onsdag 10. desember 2008

Brudd på menneskerettigheten!

Jeg hater hater HATER almenn. Jeg vet jeg har sagt det flere ganger nå, men denne uka hater jeg virkelig almenn. Seriøst, er det lov å gi så mye lekser og prøver? Det er brudd på menneskerettigheten. Jeg har jo ikke noe liv denne uken her. I morgen har jeg kjempe lyst å dra ut på byen, men jeg skal ha naturfagsprøve på fredag, så det utgår. MRS.LOW LIFE. Nå sitter jeg å leser på norsk. Renessansen, hummanismen, barokken, klasissmen. Jeeh, u name it. Jeg skjønner ikke en drit. Meen, etter jul skal jeg bli et nytt menneske. Da skal jeg få gode karakterer. Hah.

Jada, dagen har vært litt fin da. Jeg har handlet masse fine julegaver sammen med Marita. Var kjempe kjekt å treffe hun igjen. Fikk kjøpt til søstrene mine og til mamma og de. Og boxere til Thomas som an absolutt skulle ha. Men det er jo bare en liten del av den, hva mer jeg skal kjøpe aner jeg ikke. Var uansett koselig på juleshopping, gleder meg veldig til ferie og jul. Can't wait.

Marita kjørte moren sin lille postmanpat bil i dag. Haha. Så når vi skulle dra, guess what? Vi kom oss ikke inn i bilen fordi nøkkelullet var fryst fast. Så vi sto å brendte nøkkelen med lighter så den skulle bli varm og blåste inn i nøkkelhullet. Tipper vi så smart ut da ja 8-)

Jaja, blogges i morgen :)

-M-

1 kommentar:

Tina sa...

tusen takk, søta.
det var veldig koselig å høre. :)
du har en fin blogg selv, etter det jeg har sett. <3

ja, ikke sant. hvorfor ikke?
når jeg er død trenger da ikke jeg de 7 organene som kan brukes uansett. så hvorfor ikke donere de bort til noen som faktisk trenger det? :)