onsdag 17. desember 2008

Unnskyld gammel mann med stokk

Aa, var ferdig halv 12 i dag, for markedsførings læreren var syk. Digg. Så nå har jeg vært å lånt meg bok på biblioteket, til særemne. Gad. Jeg hater å lese. Vettu, det var helt kaos på senteret. Det sto en bil foran meg, og plutselig begynner han å rygge, slik at jeg må bare rygge for at han ikke skal kjøre på meg. Og da holdt jeg på å rygge på en stakkars gammal mann med stokk. Det var like før jeg kjørte han ned. Det er nesten sånn at jeg har lyst å gå å levere lappen og si at jeg ikke fortjener å ha den. Dette er andre gang jeg holder på å kjøre på noen. Herregud. Jeg skulle aldri hatt fått kjøre bil. En dag vedder jeg på jeg virkelig kjører ned noen. Jeg innrømmer det, jeg er virkelig "Kvinne bak rattet". Fader meg. Og jeg har så dårlig samvittighet for den gamle mannen med stokk. Åe, unnskyld.

Jaa, er fremdeles syk da. Er ikke sengeliggende, men har veldig vondt i halsen. Var hos legen i går, hadde fått noe virus greier. Så da får man ikke antibiotika, fordi det må gå over av seg selv. Døds kjedelig.

I dag skal jeg være med Thomas. Vi skal på senteret, så skal jeg vise han hva jeg ønsker meg til juul :D. Jeg ble forresten ferdig med alle julegavene mine i går. Faen det er digg. Jeg er dritt lei hele senteret. Det er bare kaos der borte. I dag når jeg var der ti på tolv, var det FULLT. Jeg fant ikke en jævla parkeringsplass. Altså, kl 12? Har ikke folk jobb liksom? Herregud.

Æsj, har dere sett de reklamene på tv? De der jamba eller hva faen. Sånn der : Fisende nisse. Seriøst. Den er nasty. Han promper, så sier han "HoHoHo" med sånn ekkel stemme. Det vil hvertfall ikke jeg ha på min mobil. Hvem vil ha det? Det er jo drit teit.

Gleder meg til helgen jeg. På fredag skal jeg hjelpe mamma og pappa å pynte juletreet og drikke vin og sånn. Lørdag skal jeg ut. Helgen er ikke bare burde burde.

Laater :)

-M-

Ingen kommentarer: