onsdag 10. desember 2008

Tennissokker = SEXY

Tentamen er noe drit. Jeg føler at det gikk kjempe bra though, men uansett hvor bra jeg gjør det, så får jeg maks 3 liksom, og det gjelder forsåvidt hele klassen. Lærerene er helt nazi. Er drit kjedelig. Kommer aldri inn på høyskole med 3'er liksom, og jeg går dette året bare for å få studiekompetanse til å gå på høyskole. Waiste of time.

Uansett, i dag skal jeg møte en venninne på senteret å handle litt julegaver. Har ikke sett henne på lenge, så det blir bra tror jeg :) Har en del julegaver igjen, får håpe jeg får gjort unna en del i dag. Men den værste er Thomas. GAD. Vet du, han ønsker seg sokker og boxere. SOKKER! Ingen kjæreste gir sokker til kjæresten. Det er jo en veldig fin gave, det er sånn man får av inngrodde besteforeldre som ikke vet bedre stakkar. Men ikke kjæresten. Nei nei nei. Jeg MÅ komme på noe fint. Men jeg er helt stuck. I fjor tok jeg bilder av meg selv hos fotograf, og ga et stort i ramme og resten i album. Så tenkte jeg at i år kunne jeg lage scrapbook av oss to, men vi har bare vært sammen et år. Vi har vært på en ferie sammen, og den inneholdt bare fyll. Og resten av bildene av oss sammen er forsåvidt også fra fylla. Og det er ikke fint å ta en søt scrapbook.

Neii, det er vanskelig det der. Ser for meg at han får en ti pakn med tennissokker og 2 pakn med boxer liksom. Sexy. Nei, det gidder jeg ikke. Og han er så vrang å. Jeg har spurt om han ønsker seg jakke,sko, noe annet litt dyrt og som han trenger. Men neida, den gutten har alt. Jeg gir opp :P Han er en vanskelig kar, men søt though :)

-M-

1 kommentar:

Edward sa...

Those are so cute! Such a creative idea.

damestrømper
ridestrømper