torsdag 11. desember 2008

Pokerface

Haha, jeg slapp prøven i dag. Eller, det vil si jeg slapp hele dagen. På grunn av noe familie greier så måtte jeg bli hjemme fra skolen i dag. Så jeg slapp den. Eller, egentlig var det faktisk litt dumt. For jeg leste og leste i går, og tror jeg skjønte litt til slutt. Men men, må jo ta den igjen uansett. Så bra er det vel egentlig ikke likevel.

I dag har jeg egentlig ikke gjort på noe særlig. Har vært å vasket hos min søte farmor og farfar og hjulpet de å pynte litt til jul. Nå skal jeg snart ned til Thomas å se film. Koslig. Har fått lønn nå, men altså, jeg er jo så jævlig gal med det der mastercard'et mitt, at når jeg får lønn så går over halve lønningen til å betale tilbake det jeg skylder. Haha. Men litt fikk jeg jo, så nå får jeg gjøre unna resten av julegavene før jeg bruker de på meg selv.

Jeg tenkte å gå å se på kjole til nyttårsaften i morgen. Har sett en litt fin en på vila, men vet ikke jeg. Får se.

Har fått helt dilla på Lady gaga - Pokerface. Gøy sang :D

Men jeg stikker jeg, bloggaaast :)

-M-