søndag 11. januar 2009

Kortskalle

Nå var det en stund siden jeg har skrevet her ser jeg. Har jobbet de siste dagene og da blir det rett og slett ikke tid. Helgen min har vært ganske bra egentlig til tross for at jeg har jobbet. I går kveld var meg, Ida og Karina på peppes først, satt dr en stund og drakk litt og sånn. Så vi gikk hjem til Karina å spilte kortskalle. Haha. Døds lenge siden jeg har spilt brettspill faktisk. Men det var morro. Vi trengte litt kvalitetstid nå før Ida reiser. Det kommer til å bli sykt vanskelig for meg.

I dag har jeg bare jobbet. I morgen skal jeg ha mattettentamen. Og det kommer til å gå som det går. HM. Jeg suger i matte. Men det kuleste er at jeg har hatt to'ere på alle prøver hittil ikke sant, og HVIS jeg skulle få en 5'er på tentamen i morgen, så får jeg 5 i matte. Hvor kult hadde ikke det vært da? Men vedder på jeg stryker, og da blir det ikke så gøy.

2 dager til Ida reiser nå. Jeg vil ikke! Jeg er avhengi av den jenten der. Vi er sammen omtrent hver dag. Det er hun jeg har det aller best med. Vi snakker om alt. Sammen med henne er aldri pinlig stillhet pinlig i det hele tatt. Alt er perfekt med Ida. Hun er min soulmate. Jeg er veldig stolt for at hun reiser, men det blir vanskelig. VELDIG.

Jeg får vel hoppe i seng og øve litt til tentamen tenker jeg.

Snakkes godtfolk.

-M-

1 kommentar:

Hilde sa...

Tusen takk for det :-) Lykke til på tentamen da! :)