fredag 2. januar 2009

Velkommen til min flotte familie

Aaah, er så sliten. Har vært på jobb i dag. Og nå ringte min søster, å spurte om jeg kunne være barnevakt. Det er jo ikke det at hun har en unge da, hun har FIRE + en hund. HM. Jaja, jeg klarer aldri si nei, så nå skal jeg sitte barnevakt. Hm, jeg vet faktisk ikke om jeg gidder å få barn. Nå har mamma vært mormor siden hun var 38 år, og hun har til sammen 6 barnebarn i en alder av 48 år, det er litt sykt. Nå passer hun og strikker i ett sett til disse ungene. Men så vedder jeg på at når jeg får barn, nei da kommer hun sikkert : "Nei, Marita. Nå er jeg pensjonist. Nå har jeg passet unger i 2o år, nå gidder jeg ikke mer" . "Nei, jeg gidder ikke strikke mer. Du får arve søstrene dine sitt". Og da er sikkert søstrene mine sine unger så stor at de klarer seg litt selv, og da skal mine søstre begynne å gå ut å feste litt. Så INGEN kommer til å passe mine barn eller strikke fine ting til dem, fordi alle er så lei. Og jeg som har passet siden jeg var 9 år. Urettfeigt.

Aaah, er så glad jeg har fri i helgen. Eller det vil si, må nok opp halv 6 i morgen tidlig. HM. Men søndag skal ingen få stoppe meg, da skal jeg sove til 5 om dagen. Da skal jeg døtte propper lang inn i ørene, siden min mor alltid får en fantastisk ide om å støvsuge 1o om morningen, på hele Norges fridag. Ja, så sånn er min familie. Gotta love'em :)

Jeg får kjøre å hente den fantastiske kjæresten min som skal være med meg å hjelpe meg å holde styr på alle unganee. Ha en fin Fredagskveld folkens :)

-M-

Ingen kommentarer: