lørdag 3. januar 2009

Bitmin

Hohoo :)

Nå sitter jeg her å venter på mat. Mamma lager biff :) MMM. Er kjempe trøtt i dag, siden jeg satt barnevakt i går/natt. Lykke våknet kl 3, klokken 7 og klokken 1o og da måtte jeg stå opp. Off. Jeg som har vært så babysyk, tror jeg venter litt jeg. Må innrømme at jeg ble litt rørt av Thomas altså, i natt når jeg måtte stå opp å lage mat til Lykke, så lå jeg hun oppi sengen til han og han lå og koste med henne. Han er så flink han der kjæresten min. Han er kjempe flink med de eldste ungene også, de ser virkelig opp til han. De gleder seg hver gang til han skal komme på besøk.

Sebastian har vært en jævel som vanlig. Haha. Men han er nydelig. Tror han har ADHD. Det er helt sykt. Og han har blitt så flink å snakke, han skjønner alt du sier, og sier alt ordrett. Untatt batman da, da sier han bitmin. Hah, nydeligheten <3

Her er et bilde av de to nydelige vi passet i går. Vilde var hos pappaen og Lykke har jeg ikke bilder av. Mine beste gullunger.




Fant et annet bilde av Stine, kan noen fortelle meg hva faen hun gjør med hendene på dette bilde?


Blogges :)

-M-

Ingen kommentarer: