tirsdag 13. januar 2009

Slæsk

Nå ligger jeg i sengen min som et slakt. Har lyst å bare grave meg ned. Ida har reist fra meg til militæret. Åååh, håper hun dimmer. Jeg kjørte henne til flyplassen å sa hade til henne. Jeg gråt ikke, jeg bare hadde noe på øyet. Kommer til å savne deg IdaPus!

Jaa, skulle egentlig på skolen i dag. Men sengen fristet mer, så jeg ble der. Jeg har nesten ikke sovet i natt, fordi den rotte kjæresten min snorket som en gud og breiet seg. Jeg fikk ingen plass! Jeg lå trøkt inn i veggen. Såå, jeg ble i sengen og sov noen timer til før jeg kjørte Ida. Kom hjem, spiste middag. Og nå ligger jeg her. Lurer på om jeg skal gå å trene, men nok en gang frister utrolig nok sengen mer.

Skal på Grete Roede kurs igjen i dag. Veie meg og greier. Hvis jeg har gått opp i vekt nå, da driter jeg i det og lever usundt resten av livet. Så flink som jeg har vært denne uken her. Fytti. Håper virkelig jeg har klart å holde meg og at jeg har gått ned litt. Etter kurset er det vel bare hjem å se på frusterte fruer. Elsker den serien.

Thomas er blitt en sånn typisk gutt som aldri har tid til noe, fordi han sier ja til å hjelpe alle med at. Og til slutt sitter han med hundre ting å gjøre. Jeg har nå innsett at jeg aldri kommer til å få det stereoannlegget i bilen, han kjøpte til meg til jul. Jeg ser for meg at om noen år sitter jeg alene med 5 unger og han er ute å jobber hele veien. Nei, sånn kan vi ikke ha det.

Haha, fant dette bildet på dataen. Hadde helt glemt det. En 90 år gammel dame vi traff på danskebåten for litt siden, med skinnbukser. Jeeh. Hun danset i TO timer! Og hun var seriøst 9o år, hun sa det. Syk gammel dame. Men hun var litt søt da :)


Bloggast :)

-M-

Ingen kommentarer: