fredag 16. januar 2009

Jeg viil til sensation!

Hei hei :)

Nå sitter jeg å legger innpå sanger på mp3'en. Akkurat kommet hjem fra skolen, og det er DIGG. Nå er det helg. Også ganske digg. I dag skal jeg trene. Må innrømme at det er et tiltak å gå ned på treningssenteret, men når jeg først har kommet meg ned og opp på tredemøllen kan ingenting stoppe meg. Da tar jeg musikk på og løper til jeg dør. Og det er så forbanna digg etterpå. Ta seg en dusj og du kan nyte kvelden, fordi du føler du har gjort noe nyttig i løpet av dagen. Har drit lyst å begynne å gå på timer, men tror jeg skal spare meg for det. Meg og Ida var på aerobic en gang, og jeg tuller ikke. Jeg måtte bare gå ut etter 1o min, jeg sto bak Ida. Jeg skulle seriøst ha filmet det. Herres =,D Nei, tror jeg holder meg til tredemøllen, er altfor treig til å holde følge med de andre på de der crazy'e timene.

Ellers har jeg fått helt dilla på sensation i det siste. Sitter hjemme å bare ser på klipp på youtube. Er det noe jeg virkelig vil oppleve er det det altså. Jeg blir helt gal når jeg ser klippene. Det ser så utrolig kult ut å være der og bare danse hele natten og ja. Off. Får helt vondt i magen. Det er noe jeg SKAL oppleve, uansett. Og det sammen med Ida; min beste partygirl.

Dagen i dag, skal jeg trene, så på kino med Karina og deretter sove hos henne. Koselig. I morgen blir det vel drikking. Om det blir byn, vet jeg ikke.

Kos dere i helgen folkens :)

-M-

Ingen kommentarer: