mandag 5. januar 2009

Min siste dag som usunn

Nå er jeg ferdig på skolen for dagen. Må si det var tøft å begynne på skolen igjen etter to late uker. Har jo jobbet litt, men har hatt mest fri. Men var kjekt å se alle retardene i klassen min igjen. Og før juleferien hadde vi norsk tentamen, jeg har fått 2'er på absolutt alle tentamene vi har hatt, men den jeg fikk igjen i dag var 4+, og nå skal det sies at beste karakteren i klassen var 5. OG at lærerene er skikkelig storkrevne, de mener en 3'er bra liksom. Det sier sitt. Men uansett, er kjempe stolt. Læreren leste den til og med opp høyt i klassen fordi den var så bra. Og jeg som hadde bestemt meg for å skjerpe meg dette året. Dette lover jo bra. Nå skal det også sies at jeg forsov meg to timer til første skoledag, begynner året med fravær. Kanskje det ikke lover så bra likevel.


Ja, hva har skjedd i mitt liv lately? Hm, ingenting egentlig. Helgen har vært stille og rolig. Lørdag var jeg med Ida, og vi bare slappet av, litt deilig og ikke våkne fyllasjuk på søndag. Var med Thomas i går. Vi så film og laget mat. Koselig. Nå er det bare en uke til Ida reiser i militæret, og jeg gruer meg virkelig. Aner ikke hvordan jeg skal klare meg uten henne, men det går vel på et vis det også. Er kjempe stolt av henne for at hun reiser, men skulle helst vært foruten. Hm.

I ferien sa en kompis til meg; "Hvorfor i helvete går dere med de svære veskene? Har dere noe oppi i det hele tatt" I dag måtte jeg tømme vesken min når jeg kom hjem fordi det var iste oppi hele vesken min.




Ja, gutter. Vi HAR faktisk noe oppi de veskene. Så vet dere det.

I dag vet jeg faktisk ikke hva jeg skal, har ikke bestemt meg enda. Jeg tror jeg skal bare være inne å spise masse godteri og feite meg opp, for i morgen begynner jeg nemlig på Grete Roede kurs (Sånn spis sundt opplegg). Det vil si at fra i morgen av skal jeg bli et nytt menneske og denne livsstilen er over. Wish me luck.

Slenger inn et bilde av meg og den nydelige kjæresten min. Fordi vi er så søt :)



Ha en fin dag folkens :)

-M-

1 kommentar:

Linda sa...

sv: ikke noe morsomt i det hele tatt :(. søte du og kjæresten din er :D <3