søndag 18. januar 2009

Jeg ER sint og VELDIG, VELDIG skuffa!

Jaa, så var denne helgen over. TRIST. Det går så sykt fort. Woof. Fredag skulle meg og Karina på kino, men da vi kom til byn var det helt fullt på ALLE filmene, til og med de teite. Altså, hallo? Hvorfor skal alle på kino på en fredag? Hm. Så vi kjøpte masse frukt og grønnsaker med dip og leide to filmer. Var ganske koselig. Lørdagen var jeg i besøk til min søster som har hatt bursdag, og senere på kvelden var vi på vors hos Magnus, så byn. Er rimelig lei byn nå, man går egentlig bare rundt å leter etter folk og stresser. Hater exodus. Gleder meg til å bli 2o.

I dag har jeg vært sammen med Katrine og Karina. Har sett film. "Mannen som elsket Yngve". Har sett den før, men måtte se den igjen, skal bruke den til særemne. Hm. Er så utrolig glad for at jeg har fått kontakt med Karina igjen, sto litt stille en periode. Men nå er alt som før, og det er jeg glad for. Hun er en utrolig bra jente!

Fant ut av noe i dag, som ikke var så veldig kult. Trenger ikke skrive det her, har såpass respekt. La oss bare si at jeg er innmari skuffet, har lyst å gråte og sitter med en stor klump i magen. Er drit skuffet og sint. Og hadde aldri trodd at meg og kjæresten min kunne ha et så forskjellig syn på en sak. Trist :(

Jaja, håper deres helg har vært bra :D

-M-

1 kommentar:

Carrie sa...

Guu, nu skjønte jeg den jeg ER sint, og veldig veldig skuffa!! remklamen!! haha